021-3865
9.00 صبح - 17.00 عصر
مرکز خرید المپیا

مشخصات پروژه

  • مساحت پروژه: 20000 متر مربع
  • کاربرد: تجاری و ورزشی
  • زمان ساخت: 2 سال
  • نفر ساعت کارکرد: 3000

مرکز خرید المپیا

مالک و سرمایه گذار مرکز خرید المپیا  آقای مهندس  رضا شاهنگیان با حدود ۲ دهه تجربه موفق ، در صنعت راه و ساختمان کشور عزیزمان ایران است . وی با هدف ایجاد یک مرکز تجاری متفاوت و خاص ، اقدام به ساخت مرکز خرید المپیا به عنوان نگینی در شمال غربی تهران نمود تا نیاز کلیه اقشار جامعه به خصوص جوانان را به گونه ای جدید پاسخ داده و سبکی نو و رویکردی جدید را در متجتمع های تجاری به ارمغان آورد .

اکنون این پروزه با حدود %80 پیشرفت فیزیکی آینده ای نزدیک را می بیند که تهران به داشتنش افتخار نماید.

 

 

اولین مجتمع تخصصی جوانان و ورزش

در هیاهوی زندگی شهری و موج ساخت مراکز تجاری ، تضمین سود آوری برای سرمایه گذاران با موفقیت یک پروژه و به ثمر نشستن آن بهم تنیده شده و امری جز ایجاد تمایز نمی تواند خواسته های فوق را محقق سازد . مرکز خرید المپیا با این هدف چشم انداز و آینده ای روشن را به مردم عزیزمان هدیه می دهد.

 

 

المپیا تخصصی است

انتخاب کاربری و صنف بندی یک مجتمع تجاری یکی از مهم ترین عناصر تاثیرگذار در آینده مجتمع است. انتخابی که میزان موفقیت یک مجتمع و نرخ سودآوری برای خریداران را تعیین می نماید .
دپارتمان تحقیقات پس از انجام مطالعات مختلف از بین گزینه های موجود در نهایت کاربری تخصصی “جوانان و ورزش” را برای اولین بار در ایـران و برای این مرکز خرید برگزیدند . و امــا چــرا ؟

 

تبدیل تهدید مجتمع های تجاری رغیب به فرصت
بیشترین تعداد بازدیدکنندگان و خریداران جوانان هستند
اکثریت برندهای خارجی فعال در بازار ایـران پوشاک مرتبط با جوانان و اسپرت عرضه میکنند .
تجمع چندین فروشگاه لوکس ورزشی یک مجتمع تجاری کاملا محسوس بود .
هر آنچه که مربوط به جوانان است در یک مجتمع نبود .
خریداران مکانی را برای خرید انتخاب می کنند که حق انتخاب بیشتر و امکان مقایسه داشته باشند .
موقعیت جغرافیایی و دسترسی های مرکز خرید المپیا ، پتانسیل فرا منطقه ای شدن را داشت .
ایده ای انتخاب شد که بیشترین سهم بازار و کمترین ریسک را حتی نسبت به مراکز چند منظوره دارد .

 

مشخصات فنی

۱۳ طبقه با زیر بنای ۴۳۰۰۰ متر مربع
۷ طبقه پارکینگ با بیش از ۸۵۰ واحد پارکیینگ
۳   طبقه شامل ۱۲۰ واحد تجاری
۱۱۰۰ متر فضای تجاری و ۲۲۰۰ متر مشاعات در هر طبقه تجاری
۱  طبقه  فودکورت با بیش از ۳۰۰۰ متر مربع
۱  طبقه فضای تفریحی ، تجاری ،ورزشی با بیش از ۳۰۰۰ مترمربع
۱ طبقه سالن چند منظوره کنسرت و همایش با ۳۰۰۰  مترمربع فضای بدون ستون
استخر روباز در بالاترین طبقه
تقسیم طبقات پارکینگ در طبقات مثبت و زیرزمین
رمپ ورودی و خروجی پارکینگ به صورت کاملا مستقل
۱۸ دستگاه پله برقی جهت دسترسی آسان از طبقه ۱- تا ۸+
۷ دستگاه آسانسور با ظرفیت ۸ الی ۱۳ نفر با برندهای مطرح جهان
ارتفاع سقف تجاری و عرض راهروها بیـش از ۵ مترمربع
سیستم سرمایش و گرمایش مرکزی با استاندارهای روز دنیا
سیستم مدیریت هوشمند ساختمان BMS و نظارت تصویری CCTV
اولین مجتمع تجاری هوشمند و مجهز به فیبر نوری در ایــران
 

موقعیت جغرافیایی

میدان پونک جزو معدود مناطق تهران است که دسترسی آسان به ۶ بزرگراه و شاهراه های اصلی تهران شامل :

بزرگراه اشرفی اصفهانی
بزرگراه شهید همت
بزرگراه آیت ا… حکیم
بزرگراه یادگار امام (ره)
بزرگراه شهید ستاری
بزرگراه نیایش
را دارد که با توجه به فرامنطقه ای بودن پروژه، باعث دسترسی آسان از تمامی مناطق تهران به پروژه می گردد .

 

مزیت های رقابتی

اولین مجتمع تخصصی جوانان و ورزش
موقعیت جغرافیای خاص با قرارگیری بین ۶ اتوبان اصلی
طراحی نمایی چشمگیر در ۴ طرف پروزه توسط شرکت آفتاب استودیو ترکیه
چشم انداز ۳۶۰ درجه و کم نظیر در طبقات فوقانی
طراحی داخلی مدرن و سوپر لوکس
وجود کاربری های جذاب برای مخاطبین
وجود ظرفیت بالای پارکینگ جهت رفاه حال مشتریان
استفاده از متریال لاکچری در ساخت مجتمع
برنامه ریزی مدون جهت بهره برداری
تبدیل تهدید رقبا به فرصت به واسطه کاربری تخصصی
دسترسی های عمودی به واسطه پله برقی و آسانسور در تمامی طبقات
تضمین سودآوری بالا و اطمینان خاطر خریداران به واسطه مهندسی فروش